Katasztrófavédelem

2021.12.12. 12:00

Elektronikus lesz minden ügyintézés

TN

Elektronikussá válik 2022. január 1-től a vízügyi és vízvédelmi hatósági és szakhatósági eljárásokon túlmenően valamennyi, a hivatásos katasztrófavédelmi szervnél intézhető hatósági eljárás.

Jövő év elejétől tehát valamennyi hatósági engedélykérelem és mellékletei az Integrált Hatósági Rendszeren (IHR) elektronikusan nyújthatók be, a díjak befizetése az elektronikus fizetési és elszámolási rendszeren (EFER) teljesíthető, így megvalósul az elektronikus kapcsolattartás hatóság, ügyfél és szakhatóságok között, a hatósági eljárás elektronikusan lefolytatható. Az IHR bevezetésével csökkennek az ügyfelek adminisztrációs terhei, létrejön az „egykapus” hatósági ügyintézés.

A papíralapú és e-papír ügyintézést felváltják az elektronikus munkafolyamatok a tűzvédelem, piacfelügyelet, veszélyes üzemek, veszélyes áruszállítás, kritikus infrastruktúra védelem, nukleárisbaleset-elhárítás, polgári védelem szakterületek engedélyezési és hatósági ellenőrzései során, ezért az ügyfelek, felhasználók tájékoztatása érdekében.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában