Ügyfélbarát megoldás

2019.03.12. 16:23

Okosalkalmazás segíti az ELMŰ-ÉMÁSZ fogyasztóit

Az alkalmazás a mérőóra leolvasást végzők közbeiktatása nélkül megkönnyíti és meggyorsítja a fogyasztók számára a hiteles mérőleolvasást és az adattovábbítást.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ fejlesztéseinek köszönhetően ma már havonta közel egymillió felhasználó intézi számítógépén elektronikusan az ügyeit.

A szolgáltató legújabb mobilalkalmazásával az áramszolgáltatáshoz kapcsolódó teendőket – mérőállás bejelentését, elektronikus számlát, feltöltést, időpontfoglalást – a hivatalos mobilalkalmazással is el lehet végezni.

Az applikáció segítségével – az online ügyfélszolgálatukhoz hasonlóan – bárhonnan és bármikor, pár perc alatt lehet intézni az áramszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyeket. Aki már regisztrált az online ügyfélszolgálatukon regisztrációval, annak nem szükséges új regisztrációt készíteni, a belépéshez használhatja az ott megadott felhasználó nevét és jelszavát.

Eddig némi kényelmetlenséget a fogyasztásmérő éves/havi leolvasása jelentette a felhasználóknak.

Évente legalább egy alkalommal be kellett engednünk a mérő leolvasót, hogy a leolvasás a helyszínen, emberi munkával megtörténjen. A mobil-applikáció szükségtelenné teszi, hogy a leolvasóra kelljen várakozni.

Az EnergiApp letölthető iPhone-ra és Androidra.

Borítókép: Shutterstock

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!