2018.11.28. 12:35
Ettől a reklámtól még az is megkívánja a halat, aki nem szereti
Szívesen ennénk ott, ahol olyan pincér van, mint Reviczky Gábor.
A magyarok egyre több halat esznek: az egy főre jutó halfogyasztás a 70-es évektől lassan, az utóbbi évektől pedig egyre meredekebben emelkedik; míg pár éve még 3,5-4 kg volt, most már 6 kg-ot közelíti. Ez a szám azonban még mindig elmarad mind az európai átlagtól, mind pedig a hazai lehetőségektől.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) frappáns nevű „Kapj rá”-kampánya éppen ezért a halfogyasztást népszerűsíti. A magyar hal ugyanis kiváló minőségű, egészséges, ráadásul gyakran olcsóbb is, mint a szárazföldi állatok húsa.
Ennek ellenére sokan a mai napig ódzkodnak a halevéstől, amihez a korábbi, elrettentő éttermi tapasztalatok is hozzájárulhatnak.
Akinek volt már „szerencséje” zsírban úszó, szálkás, kellemetlen bukéjú, rosszul fűszerezett halhoz, az bizonyára nem szívesen rendel többet.
Nos, a kampány legújabb videója éppen erre az éttermi helyzetre reagál, ráadásul nem is akárkivel! Reviczky Gábort ezúttal a pincér szerepében láthatjuk, aki olyan érzékletesen ecseteli a harcsapaprikás készítését a vendégnek (ínycsiklandozó képek kíséretében), hogy azonnal összefut a nyál az ember szájában.
Aki pedig a videó láttán kedvet kapna egy finom halételhez, az a kampány honlapján recepteket, halvásárlási- és készítési tanácsokat is találhat.