Őcsényi Őszi Rózsa Nyugdíjas Egyesület

2 órája

Jó programokon vehetnek részt a nyugdíjas egyesület tagjai

Dávid Kálmántól, az Őcsényi Őszi Rózsa Nyugdíjas Egyesület vezetőjétől kaptunk levelet, amelyben beszámol arról, hogy milyen programokon vettek részt az utóbbi hónapokban, illetve arról is, hogy mit terveznek még az év végéig.

Teol.hu

A megáradt Dráván emlékezetes hajókiránduláson vettek részt, amely különleges élményt nyújtott (a kép illusztráció)

Forrás: MW

„Egyesületünk a Magyar Falu Program pályázatán elnyert támogatásból május 25-én külön busszal 46 fővel kirándult Székesfehérvárra. A város nevezetességeit idegenvezető kíséretével, sétálva fedeztük fel. Délben finom ebédet kaptunk, miközben gyermek műsorokban gyönyörködhettünk. A délutánt a híres törökfürdőben töltöttük, ahol szép környezetben, kellemesen pihentünk. Élményekkel gazdagodva és kellemesen elfáradva tértünk haza.

Június 22-én, szintén a Magyar Falu Program támogatásával, 57 fővel Drávaszabolcsra kirándultunk. A megáradt Dráván tett hajókirándulás különleges élményt nyújtott, csodálatos tájakat, erdőket és ritka madarakat láthattunk. Ebédünket Siklóson, a „Két sirály” étteremben fogyasztottuk el, ahol ízletes, bőséges fogások vártak minket. A kirándulás zárásaként a Máriagyűdi templomot látogattuk meg.

Éves programtervünk szerint július 12-én, az őcsényi önkormányzat támogatásával és Horváth István országgyűlési képviselő segítségével budapesti kirándulást szerveztünk volna, de a rendkívüli hőség miatt elhalasztottuk. Az új időpont szeptember 20-ára került, amikor 58 fővel indultunk a fővárosba. Az Országházat idegenvezető kíséretével tekintettük meg. Ezt követően a Városligetbe utaztunk, ahol sétáltunk, beszélgettünk és megcsodáltuk a nevezetességeket. Hazafelé Dunaföldváron, a Kele csárdában svédasztalos vacsorával vártak minket, ahol bőséges és ízletes ételekkel zártuk a napot. Este 6-kor érkeztünk vissza Őcsénybe.

Őszi programjaink az alábbiak szerint alakulnak: Októberben a szigetvári gyógyfürdőt látogatjuk meg, továbbá egy klubesten rendőrségi bűnmegelőzési előadást hallgatunk meg. Novemberben megrendezzük a „Nők bálját” vacsorával és zenés mulatsággal. Decemberben karácsonyi estet tartunk disznótoros vacsorával, ahol tagjaink CBA vásárlási utalványt kapnak ajándékba.” – írta levelében Dávid Kálmán.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!