2024.09.11. 09:40
Bolti üzletpolitika
Soha nem fogom megérteni, hogy mi lehet a motivációja annak, hogy egy üzletben - legyen az kicsi vagy nagy - abból a termékből rendeljen kevesebbet a vezető, amelyik fogy.?! Ami meg nem kell a kutyának sem, abból van doszta. Ez vajon milyen üzletpolitika?
Bolti üzletpolitika: a vevő nem mindig érti, egyes termékek miért nem kaphatók
Forrás: MW
Nem jó a vásárlónak, nem jó a boltnak, mert nincs belőle bevétele, de nem jó a gyártónak sem, hiszen ő azért állt rá az adott termékre, mert bevételt remél belőle.
Van néhány termék – gondolom mindenki így van vele –, amihez ragaszkodik, én is így vagyok ezzel, szívesen vásárolok belőle, már ha van az üzletben. Ilyen például a citromos tea egy adott márkától. Nyáron, melegben nyilván ezt keresik a vásárlók, nem az őszibarackos, szilvás változatot. Ez utóbbi kettőből mindig van bőven, míg a citromost ki kell fogni. Már többször szóvá is tettem, de a helyzet nem változik.
Ez vajon, milyen üzletpolitika, ki nyer rajta, ha senkinek sem jó?!