2024.11.09. 07:30
Reagált a Volánbusz a szekszárdi pályaudvarral kapcsolatos panaszokra
Az utóbbi évekhez képest sokat javult a helyzet a szekszárdi buszpályaudvaron, időnként előfordul valamilyen rendbontás, bár inkább csak a hangoskodás jellemző. Ezeket a Volánbusz biztonsági szolgálat munkatársa kezeli.
Korábban egy olvasónk arra panaszkodott, hogy nem érzi biztonságosnak a szekszárdi buszpályaudvart és környékét. Azt írta, hogy fiatalokból álló csoportok sokszor alkohol, vagy kábítószer hatása alatt hangoskodnak, kéregetnek, zaklatják a buszra várakozókat. A Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság válaszát követően a Volánbusz Zrt. Kommunikációs Igazgatósága is reagált.
A Volánbusz tapasztalatai szerint javul a helyzet
Azt írták, hogy a Volánbusz ügyfélszolgálatára az elmúlt időszakban nem érkezett panaszbejelentés a szekszárdi autóbusz-pályaudvar biztonságával kapcsolatosan. Tapasztalataik szerint az utóbbi évekhez képest sokat javult a helyzet, időnként előfordul valamilyen rendbontás, bár inkább csak a hangoskodás jellemző. A biztonsági szolgálat munkatársa a felvetődő problémákat igyekszik határozott fellépésével, szóval megoldani, a hangoskodók közötti nézeteltérés szerencsére ritkán fajul tettlegességig.
Amennyiben a határozott fellépés mégsem elég, akkor a biztonsági szolgálat munkatársa a rendőrség segítségét kéri. A helyi rendőrkapitányság munkatársai ugyanis kiemelt feladatként kezelik a nagy utasforgalmat lebonyolító autóbusz-állomás biztonsági rendjének fenntartását és megőrzését.
A Volánbusz részéről is arra kérik az utasokat, hogy ha rendbontást tapasztalnak, minden esetben jelezzék azt az autóbusz-pályaudvar biztonsági személyzetének, vagy hívják a rendőrséget a 112-es telefonszámon.