Elindult a kampány

2024.07.13. 08:51

Borkoktél – Keverd és kóstold!

Borkoktél – Keverd és kóstold! címmel indít kampányt a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa. A tavalyi év sikeres borkoktél kampánya folytatásaként július 12-én indul a fiatalokat célzó kezdeményezés, a magyarborod.hu közösségi oldalain.

Mauthner Ilona
A borkoktél egyre népszerűbb a fiatalok körében (illusztráció)
Fotó: Shutterstock

Népszerűsítik a borkoktélt

Az elmúlt évek során számos kampányt indított a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, melyekben bátorította a fiatalokat a borok izgalmas világának felfedezésére. A szakmaközi szervezet a borfogyasztási trendeket, valamint az Y és Z generáció ízlését és igényeit figyelembe véve indította el tavaly a „Keverd és kóstold!” kampányát a borkoktél kategória népszerűsítésére. A pozitív szakmai és fogyasztói visszajelzések hatására idén is folytatódik a promóció azzal a céllal, hogy a fiataloknak megmutassa a minőségi magyar bor sokszínűségét.

A koktélok alapja a díjnyertes borok

Az idei nyár borkoktéljai a 43. Országos Borverseny díjkiosztó gáláján nagy sikerrel mutatkoztak be. A szakmai közönség itt elsőként kapott ízelítőt az idei év boralapú koktéljaból.  A hagyományoknak megfelelően a koktélok alapját a borverseny díjnyertes borai adták, így három aranyérmes bor (fehér, rozé, vörös) és egy aranyérmes gyöngyöző bor.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában