2024.07.07. 09:30
Ülésezett az Ellenőrzési és Koordinációs Bizottság
Idei második ülését tartotta a Tolna Vármegyei Államigazgatási Kollégium Ellenőrzési és Koordinációs Bizottsága július 4-én a Tolna Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságon – tájékoztatott honlapján az igazgatóság.
Az ülés résztvevőit Dr. Balázs Gábor, a Tolna Vármegyei Kormányhivatal koordinációs feladatainak ellátását elősegítő állandó fórum, a Tolna Vármegyei Államigazgatási Kollégium Ellenőrzési és Koordinációs Bizottságának elnöke, a Tolna Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság igazgatója köszöntötte.
Beszédében hangsúlyozta a személyes kapcsolatok szerepét, amely elengedhetetlen a szervezetek közötti gördülékeny együttműködés érdekében. A tábornok röviden ismertette az előre elfogadott munkaterv pontjait, a meghatározott ellenőrzési prioritásokat, továbbá a közös ellenőrzések tartalmát és ütemtervét.
Az ellenőrzési koordinációs bizottsági jelenlévő tagjainak - a Tolna Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság, a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság, a Tolna Vármegyei Kormányhivatal Agrárügyi Főosztály, a Tolna Vármegyei Kormányhivatal Foglalkoztatási, Foglalkoztatás-felügyeleti és Munkavédelmi Főosztály, az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság Dél-dunántúli Regionális Igazgatósága, valamint a NAV Tolna Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága – képviselői szóbeli formában ismertették előterjesztéseiket.
A Bizottsági Tagok beszámoltak a 2023. évben végrehajtott ellenőrzéseikről, a koordinált ellenőrzések tapasztalatairól, továbbá egy tájékoztatást hallhattak az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság Dél-dunántúli Regionális Igazgatóságának ellenőrzési és felügyeleti rendszeréről és tevékenységéről.